Om hun sales en klantenservice te laten slagen is IWA-Call opgezet om juist daar in te springen waar nodig.
Wij ondersteunen jouw team bij nieuwe klanten werven en het onderhouden van bestaande klantrelaties. Jouw (sales)team wordt zo weer in hun kracht gezet, zodat zij zich volledig kunnen richten op hun “core business”. Een belangrijke beweegreden binnen elke organisatie is dat personeel werk doet waar ze energie van krijgen en hier graag de tijd voor vrijmaken. In praktijk zien we bijvoorbeeld toch vaak dat goede saleskrachten lege ruimtes in de agenda hebben staan, omdat new business een andere discipline is. Doelen worden uitgesteld en groei stagneert. Als ze dit werk wél oppakken halen ze er te weinig uit vanwege een gebrek aan motivatie.
Begonnen als webdesign bureau
5 jaar geleden is IWA-G gestart als een eenmanszaak en bood enkel de dienst aan zzp’ers en het MKB voor het bouwen van simpele websites. Al snel kwamen er meer klanten en werd er naamsbekendheid verkregen.
Uitbreiding
Na een 3 jaar kwam de Corona crisis en werd het al snel drukker. Naast de eenmanszaken en bedrijven uit het MKB vonden ook meer grotere bedrijven en organisaties hun weg naar IWA-Groep.
Erkend en geprezen door klanten.
Door de jaren heen heeft de IWA-Groep vele nieuwe klanten mogen aansluiten. Door de expansie heeft IWA-Groep dit jaar besloten om de taken van een bestaand callcenter over te nemen en zich ook te richten op de callcenter wereld.